Sayfalar

19 Aralık 2010 Pazar

Şıpsevdi sakızlarının içinden çıkan aşk tanımları



Evet bence onları felsefe mezunları yazıyor arkadaş yani en azından bana öyle geliyor.Şimdi bu sakızı kim alır çoluk çocuk falan yani bende alırım ama istisnai bi durum bu.Ben bildiğin gereksiz yere mutlu falan oluyorum o sakızı alınca hem ingilizcemde gelişiyor tadı pek hosuma gitmiyor bazen çiğnemeden atıyorum fakat içinden çıkacak aşk tanımını acaip merak ediyorum o yüzden bildiğin hediye paketi gibi açıyorum sakızı sonra bazen öyle tanımlar cıkıyorki kendi kendime diyorum lan acaba bunların amacı ne çoluğun çocugun beynini yıkıyolar neymiş efendim "Love is beceoming the right person for someone" bununla kalsa yine iyi, utanmadan devam ediyor "Love is playing the game , when you already know the score"

Yani demem o ki ; Şimdi yoldan 10 tane kadın çevirsen aşk nedir diye sorsan (hani erkekte çevirebilirsin o senin tercihine kalmış bi şey) böyle cevap alamazsın ama gel görki bu 10 kuruşa aldığım sakızlar bu mevzuya gayet aklı başında görmüş geçirmiş cevaplar veriyor. Kısaca gayet ekonomik bi çözüm yani bugün bi bira olmuş 3 küsür tl. El insaf.

Bu arada felsefe okumanın saçmalığına falanda hiç girmiyorum.Uzun gelir okumazsınız falan bugün bi tivıtır bile 150 karakterden fazla şey yazma buraya diyor.(karakterine sokayım) İnsaların işi var gücü var! Umunt Sarıka ya selam. Bi de Soner Sarıkabadayı var o mevzuya hiç girmiyorum. Aramadığım yer kalmadı seni sabahtan yatana kadarrrrr falan filan. Hadi sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...