Sayfalar

9 Haziran 2011 Perşembe

BİM'in Pizza'yı Çok Yanlış Anlamış Olması.

Evet.öhöm. Bugün inceleyeceğimiz ürün Yuva Pizza. Kerem peynir ve Peripella'dan  sonra yolum onunla yine bir Bim görmesinde kesişti. Arada sırada Bim'e giderim. Halını hatrını sorarım. Neyse işte baktım buzlukta orada dondurulmuş bir pizza adı ise Yuva. Can evimden vurdu beni Yuva böyle yuvamı, evimi, annemin pizzalarını hatırladım. Anne pizzası diye bir şey var.

Neyse işte gözümü kırpmadan içinde dört adet pizza olan sadece ve sadece 5 buçuk liraya satılan Yuva pizzayı aldım ve çıktım bimden. Evdeki micro dalga fırını kullanmanın zamanı gelmişti. Bu arada bence micro dalga fırın Nücleer Santral kadar tehlikeli olabilir. Bilimsel bi kaynak gösteremiyorum ama Pizzalar bildiğin elektrik kokuyor lan böyle radyasyon kokuyor buram buram. Her neyse konu bu da değil. Diyeceksin ki bunun neresinde yanlıs anlaşılma. Demem o ki; Pizzanın üzerine Ketçap yerine Salça sürmüşler. Böyle o salça halihazırdaki peynir ve domatesle karşınca Menemen gibi olmuş. Olmamış yani. Anne Pizzası yapayım derken ayıp etmişler. Ama yinede gayet ucuz ve pratik.

Not: Bim'de çalışmıyorum.

Bu anlattıklarım hep laga luga. O yüzden ;
Okuyabilir.
Bir kereden bir sey olmaz.
Dinleyebilir.
Radyo Sol
İzleyebilirsiniz.
Permanent Vacation 


Çok sonradan Bayan Mikrop tarafından gelen edit ;
Özür dileyerek düzeltiyorum ki aslında pizzada salça olurmuş :) Fakat şöyle ki,
Tarif veriyorum : 
Malzemeler
Hamuru için:
6 kahve fincanı un
2 fincan yoğurt
1 fincan sıvı yağ
1paket kabartma tozu
1adet yumurta
Hazırlanışı
Hamuru hazırlayarak yarım saat kadar dinlendirin. Daha sonra tepsiye yayın. Üzerine salçalı sos hazırlayarak sürün. Dilediğin, sevdiğiniz şekilde malzemelerinizi kullanarak pizzanızı oluşturun. Salam, sucuk, kaşar peyniri, mantar, zeytin vs. kullanabilirsiniz. 170 derecede ısıtılmış fırında pişirin. Afiyet olsun..

Ama hala itirazım sürüyor o bir salçalı sos değil, bildiğin salçaydı ya. Hani yine anneler yaparya böyle pazardan domates alıp kendisi kurutup falan işte öyle. Hadi sağlıcakla.

8 yorum:

  1. hahhaa.. öye iyi anlatmışsınız ki yemiş kadar oldum:)

    YanıtlaSil
  2. ne mutlu bana, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. bişi dicem eya
    e ztn pizzanın üzerine salça sürülürkü

    ketçabı isteyene kendi sürür
    çok büyük bir yanlışın içerisindesin dostum.

    nolur bi an önce bilgini güncelle :))

    YanıtlaSil
  4. Kimisi öyle sürür kimisi böyle sürür lakin öyle değildir. :). Nerden bileyim bayan mikrop bana sanki salça olmazmış gibi geldi ama uyarın için teşekkürler. Hemen düzeltme notu ekliyorum:)

    YanıtlaSil
  5. hahahaha
    araştırmacı, dürüst ve tarafsız kimliğin beni benden aldı.

    bak ne güzell yeni bişi örendin :)

    YanıtlaSil
  6. Sonuçta insanları pizza hakkında yalan yanlış yönlendiremezdim bunu onlara yapamazdım. :)

    Sen de ben de görevimizi yaptık ve artık huzur içinde uyuyabiliriz. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Aynı yazının şu linkte olmasıyla ilgili bir bilgi verebilir misin? Meraktan soruyorum, diğer blogla alakam yok.

    http://www.sosyofobi.com/bim-in-pizza-yi-cok-yanlis-anlamis-olmasi/

    YanıtlaSil
  8. haberim , ve kendimin bizzat bağlantısı olan bir site, sosyofobi. bu konuda nasıl bir bilgi verebilirim bilemedim. başka yazılarıma da rastlayabilirsin. umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...