Sayfalar

23 Mart 2011 Çarşamba

Geceleri adım Kırmızı' dır.

Gündüzleri normal Hüseyin'im, Geceleri adım Kırmızı' dır. Motoruma biner dansımı yaparım.

Burda bir fotoğraf vardı artık yok
.
Hani yannış olmasın. Hadi sağlıcakla.

Dur gitmeden bi şey anlatayımda öyle gideyim bari ; 
Şimdi böyle otobüste oturuyorum karşımdada sevgililer var. Neyse işte bende böyle arada dinlerim yani milleti hani gözlem, insan davranışları ve doğası falan filan ayağına. Erkek Kadına şey dedi;
- Açmısın bişey yiyelimmi ?
Kadında cevap verdi;
-Yok canım seni gördüm iştağğhım kayboldu.
(şive efekti de verdim)

Sanırım . Seni görünce açlığımı unuttum canım falan demek istedi. Yada aynen dediği gibi demek istedi. Çok harbi delikanlı kızdı. Evet delikanlı bi kızdı. Bıyıkları falanda vardı. Öyle işte.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...